Недељковић: Предстоји буђење Канаринаца


Екипа са Детелинаре након три победе, једног ремија и осам изгубљених мечева тј. после одиграних 12. кола Прве лиге Србије успела је да сакупи десет бодова и налази се на последњем месту табеле.

Црвена лампица на Детелинари биће угашена са низом победа као што је меч са Радничким из Нове Пазове у 9. колу у коме Канаринци побеђују резултатом 3:0. Један од стрелаца како на утакмици против Чукаричког када постиже гол за победу тако и на утакмици са Радничким био је сјајни нападач канаринаца Недељковић Ненад који за Српскифудбал.рс говори о стању на табели, даљем очекивањима, атмосфери, тактици…

- Након одиграних дванаест кола, сигурно да није пријатно бити на дну табеле. Моје, а и мишљење доста људи из фудбала са којима сам причао је да екипи Новог Сада није место на тој позицији на којој је тренутно. Али након одиграна прва четири кола и четири пораза у екипу је дошло на самом крају прелазног рока пет играча међу којима сам и ја био. Евидентно је да се екипа вратила у добру форми након доласка новог тренера.

Развојни пут Ненада Недељковића ишао је од Србије преко Шведске, да би се након боравка у трећој лиги Француске вратио у Србију где је наступао за Борац, лучанску Младост и Млади радник.

- Фудбал сам почео да играм са седам година у ОФК Осечина, у мом родном месту, да би касније три године провео у ФК Партизан у једној од најбољих генерација клуба. Затим сам отишао у Шведску, где сам играо у FC Jonkoping и провео једну сезону. Отишао сам млад и нисам се најбоље снашао и желео сам да се вратим да бих играо. Одиграо сам одличну сезону у Вујић води из Ваљева, а након тога и потписао за Француског трећелигаша FC Blois и провео две дивне године. Уследио је позив чачанског Борца, клуба који је у то време играо квалификације за Уефа Куп, који сам прихватио. Из Борца одлазим у Младост из Лучана, а касније сам две године провео у Младом раднику из Пожаревца.

ЛИЧНА КАРТА:
Датум рођења: 10. октобар 1986.
Место рођења: Шабац
Позиција: Напад, офанзивни везни
Тренутни клуб: ФК Нови Сад



Нови Сад је поражен на мечу у Лазаревцу, али тим је компактан, влада добро расположење које је пробудио нови тренер Богдан Корак.

- После последњег неуспеха у Лазаревцу где смо поражени Колубаре, сигурно да није пријатно, али атмосфера у клубу је и даље одлична јер су момци и људи који раде у клубу феноменални и сви верујемо у боље резултате нашег тима. Доласком тренера Богдана Корака екипа се пробудила и добила на самопоуздању већ после прве победе на Бановом брду против Чукаричког. Лига је јако изједначена и сваки бод је битан јер знамо колико екипа испада из Прве лиге Србије, и можда баш то спутава неке екипе да играју леп фудбал, али ми тежимо ка пас игри, што тренер од нас и захтева.

Следе дуели са Борцем, Вождовцем, Инђијом… екипама које се налазе при врху табеле. Каква је тактика остати у лиги, шта очекујете до краја сезоне?

- То су екипе из врха табеле које траже своју промоцију у Суперлигу. Као што сам рекао, лига је изједначена и свако свакога може да победи и два везана успеха те помере на средину табеле, где нам је и место тако да нема разлога да и ми не тражимо своју шансу против тих екипа.

С обзиром на то да си бивши играч Борца из Чачка твоје очекивање управо са поменутим клубом у оквиру 13. кола?

- Борац је одлична екипа можда уз Напредак и Чукарички најозбиљнији кандидат за пласман у Суперлигу. Уз сав респект клубу са Мораве ми имамо свој циљ и желимо што пре да се померимо из опасне зоне. А имајући у виду да смо домаћини и да нас увек прати наша навијачка група, сигурно да је то велики плус за нас.

Извор:srpskifudbal.rs