НОВИ САД: Мрђанин пун погодак


Када сам долазио, са председником Миланом Ђуровићем договорио сам сарадњу на шест месеци – каже искусни дефанзивац канаринаца.

Фудбалери Новог Сада налазе се на заслуженом одмору. Четврто место истински је успех потпуно новог јата, а када се поведе прича ко је уз вредну управу, тренере и играче заслужан за (не)очекивани висок лет, стратег Јосиф Илић апострофирао је задњи ред, односно стамену одбрану на челу са голманом Ристићем, надареним Скопљаком, Јаковљевићем и искусним интернационалцима Лазаревским, Магочом и Мрђанином. Посебан печат дао је Ђорђе Мрђанин.
- Почео сам играчку каријеру у редовима Кабела, са непуних 18 година одласком у ОФК Београд потписао професионални уговор, играо за репрезентацију Југославије у време Илића, био капитен, сплетом несрећних околности и повреда које су ме пратили у каријери из главног града са Карабурме уступљен сам на двојну регистрацију Пролетеру, а потом и Ветернику. Прави потез био је одлазак у Кулу где сам у дресу Хајдука успешно играо шест сезона. Уследили су одласци преко границе у шведски друголигаш Дегерфорш, а потом и у прволигаша Норчепинг у Норвешку, затим будимпештански Вашаш, па поново једну успешну сезону у Хајдуку, да би пре доласка у Нови Сад играо годину дана у Казахстану - објашњава досадашњи ток своје каријере Мрђанин.

Искусни дефанзивац стигао је на Детелинару последњег дана прелелазног рока?

- Било је проблема око доласка због сертификата. Помишљао сам чак да паузирам до зиме, али сам изашао у сусрет челницима Новог Сада и решио да помогнем, надам се успешно дао допринос јесењем високом лету - истиче проверени интернационалац са 13-годишњим професионалним стажом.

Није Новом Саду кренуло на почетку како треба, у прва три кола само је освојен бод?

- Много нових играча дошло је у прелазном року, требало је времена све да се стави на право место. У међувремену стигао је и сертификат, дебитовао сам у дресу Новог Сада у Крушевцу, где смо освојили бод. Како је првенство одмицало игали смо све боље, али је одбрана засигурно изнела велики терет. Деловали смо као складна целина и мислим да је четврто место на крају неуспех у односу какву смо екипу имали - појашњава Мрђанин.

Од најбољих утакмица Мрђанин издваја ону са Инђијом.

- Доста мечева одиграли смо на око лепо, а неки пут тактички веома зрело. Надиграли смо бившег суперлигаша у свим елементима, па је сусрет са зелено-белима био прави рецепт како је требало да играмо. Тактички најбоље смо се представили против Радничког из Ниша и та победа ми је најдража. Са друге стране жао ми је пораза од Младог радника и изгубљног бода у последњем минуту на Сланој бари, крађе у Сомбору, јер бисмо са тим бодовима били убедљиво на првом месту.

Договор са Новим Садом истекао је Мрђанину одигравањем последњег кола, па је сада слободан играч.

- Када сам долазио, са председником Миланом Ђуровићем договорио сам сарадњу на шест месеци, али још увек могу да играм. Жао ми је што одлазим, јер да смо остали са комплетним играчким кадром, убеђен сам да бисмо ушли у Суперлигу. У наредних месец дана имам да решим важне породичне ствари, а што се каријере тиче још вагам, а да ли ћу остати у Србији или ћу преко границе, одлучићу после Нове године.

И. Грубор



Винарство пасија и бизнис

Упоредо са професионалним бављењем фудбалом Мрђанин је успешан и у свету бизниза. Из породичне винарије на наше тржиште и у иностранство пласирају се из Сремских Карловаца далеко позната вина.



Лазаревски успешно оперисан

Један од неколико пехова повреде играча који је пратио Нови Сад ове јесени је повреда Ненада Лазаревског па је можда и то утицало да се на конту тима са Детелинаре не нађе још који бод више.

- У 70. минуту сусрета са Инђијом покушао сам да захватим маказице, незгодно сам пао, пукао ми је менискус. Паузирао сам месец дана, отишао на операцију, захват је успешно обавио професор Кецојевић. Очекује ме контрола, а потом и вађење конаца. Опоравак тече по плану, надам се да ћу за две недеље почети да радим према добијеним упутствима и спреман дочекати прозивку 16. јануара - истиче Лазаревски.

извор:дневник

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.