Пураћ довео талентоване фудбалере у Нови Сад

– Реч је о младим и амбициозним момцима који су током рада показали озбиљност, као и велику жељу да уче и напредују. Имају квалитете, али наш рад се разликује од оног на који су навикли – рекао је Илић.

Неколико година заредом из Аустралије и Фудбалске академије Душана Пураћа у Нови Сад долазе талентовани момци из земље кенгура. Некадашњи фудбалер Новог Сада, Војводине, ОФК Београда, Динама и Цириха играчку каријеру је завршио у Аустралији, оформио је потом академију која са успехом ради 20 година.
– Хвала матичном клубу што ми је изашао у сусрет да моји ученици виде место и систем рада на коме сам и ја у своје време учио и на које сам поносан. Утисци Зака Ворнефорда (16), Макса Хамбуса (19), Данијела Карија (21), Роналда Аурета (20), Џејмса Зуа (18) и Александра Кркељуша (16) су импресивни, јер су за две недеље боравка више научили него у својим клубовима, што је само комплимент за тренере новосадског прволигаша и шефа струке Јосифа Илића.
– Реч је о младим и амбициозним момцима који су током рада показали озбиљност, као и велику жељу да уче и напредују. Имају квалитете, али наш рад се разликује од оног на који су навикли. Разумеју фудбалски језик, добили су у неким мечевима прилику да се покажу. За озбиљнију оцену потребно је времена и рада – похвалио је учинак странаца Илић.
Како смо незванично сазнали, у наредних шест месеци дрес Новог Сада би могао да обуче Макс Хамбус. Пореклом је из Немачке и одушевљен је пријемом и тренинзима.
– Жеља ми је да будем професионалац, овде ми се свиђа, од људи на улицама, до тренинга и утакмица. Волео бих да останем и да фудбалски напредујем – истакао је Хамбус.
У просторијама Новог Сада драге госте поздравио је генерални секретар клуба Ранко Ђуровић:
– Момке је љубав према фудбалу довела на Детелинару. Осим фудбала, упознаће Србију, Нови Сад, обичаје и културу. Имају код нас третман као првотимци и припремају се као да ће сутра заиграти у првенству.
Предочио је Илић да познанство са Душком Пураћем датира још из гимназијских дана.
– Играли смо фудбал на школским турнирима када су нам се путеви разишли, Душан је отишао у ОФК Београд и био сам због тога љубоморан на њега. Себи сам признао да је био бољи играч. Учио сам и копирао његове финте, потезе и дриблинге, био је прави маг са лоптом. Драго ми је што смо се поново срели, што има фудбалску академију у којој је препознатљив његов рукопис - напомеуо је Илић.

Извор: дневник