Стигла појачања из Воше

Појачања из комшилука за мирну луку
Управа новосадских канаринаца, након ангажовања тренера Зорана Јанковића решила је да појача играчки кадар довођењем двојице талентованих играча из комшијског табора,из редова новосадске Војводине.

Наиме реч је о Миловану Петрићу, омладинском репрезентативцу Србије који је са својим матичним клубом, Војводином, брусио форму у Анталији, али је због јаке конкуренције у екипи, овај млади штопер прослеђен у Нови Сад на шест месеци:

- Задовољан сам како се ради, што су показали и мечеви са Инђијом и последњи са Хајдуком у којима смо играли солидно и наговестили лепше пролеће, посебно је то било евидентно у првих 45 минута утакмице са Хајдуком, али се у наставку видело да смо јос увек тешки да издржимо исти ритам свих 90 минута.Долазак у Нови Сад, за мене је прави потез, конкуренција у Војводини не би ми пружила прилику за доказивање. Играти Прву лигу са 18 година није мала ствар, јер би играње и повратак у омладински погон био корак назад – наглашава Петрић.

Његовим стопама,пошао је још један Вошин омладинац,млади нападач,Шалета Кордић.Претходну сезону одиграо је у подгоричкој Младости,а има велику жељу и вољу да се докаже и головима оправда поверење и тако избори једног дана и место у првом тиму Војводине,јер у овом тренутку свестан је конкуренције у новосадском суперлигашу:

- Жеља да играм довела ме је међу канаринце, уговором сам везан за Војводину, стигао сам пре десетак дана, одиграо неколико мечева и после паузе од неколико месеци задовољан сам у свим сегментима.Спремамо се добро, подижемо ниво форме, као и физичку спрему до премијерног меча против Бежаније – не скрива оптимизам млади Которанин.

Извор:srpskifudbal.rs